آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در باقرشهر +تصاویر

به گزارش راگانیوز ، به مناسبت بزرگداشت مقام معلم و هفته عقيدتي سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، همايش بزرگ عقیدتی سیاسی در سالن همایش عطر یاس باقرشهر برگزار واز مربيان برتر عقيدتي بسیج خواهران حوزه ۴۵۲ باقرشهر تجلیل شد.

DSC_0638

خانم جلالوند مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مقاومت بسیج  ۴۵۲ شهدای گمنام باقرشهر، در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز اظهار داشت: آموزش هاي عقيدتي و سياسي و نقش آن ها در تربيت نيروهاي مخلص و متعهد نقشي برجسته و مهم است.
وی افزود: هر ساله آموزش هاي متعدد عقيدتي و سياسي ويژه پاسداران و بسيجيان و خانواده هاي آنها در رده هاي مختلف برگزار مي شود كه همين امر موجب ارتقاي سطح اعتقادي و همچنين تعهد آنها مي شود.

DSC_0650

وي با بيان اينكه ايجاد آمادگي اعتقادي و معنوي بسيجيان، ماموريت اصلي شعب عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت است، ادامه داد: از مهم ترین اهداف شعب عقیدتی و نظارت می توان به پژوهش و آسيب شناسي حقيقي از مشكلات فكري و فرهنگي، ارتقاي دانش استادان و مربيان و نيز ساماندهي و بهره گيري از دانش آنها در اقشار و حوزه هاي مختلف اشاره كرد.

DSC_0679

DSC_0700

وی با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید مطهری و شهدای عقیدتی و سیاسی، گفت: همچنان که در بعد نظامی گری و کسب معلومات نظامی تلاش می کنیم باید در ابعاد عقیدتی و روحانی و همچنین تقویت بعد معنوی خود نیز همت گماریم.

DSC_0709

جلالوند در پایان با بیان اینکه هم‌اکنون دشمنان و استکبار جهانی در صدد ترویج فرهنگ غرب در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های تاثیرگذاری که می‌تواند جامعه را از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی دور کند گسترش برنامه‌های فرهنگی و قرآنی است که باید در این باره مسئولان برنامه های مورد نیاز را ترتیب دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.