همراهی و همیاری و صبر مردم مرکزی می تواند نقش بزرگی را در راه پیشرفت و تعالی این بخش ایفاء نماید

به گزارش راگانیوز ؛ به مناسبت حمایت از کالای ایرانی و روز جهانی مبارزه با مواد مخدرو قاچاق کالا و ارز، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور خیل عظیم مردم ،” مجتبی خانجانی” معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان ری،”فکوریان” بخشدار مرکزی ری،مجتبی جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، دهیاران و دیگر مسوولان شهرستان در بخش مرکزی ری و در روستاهای صالح آباد شرقی، اسلام آباد سیمان تهران و شهرک جاده نظامی برگزار شد.

فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی ری طی سخنانی در این همایش با اشاره به اطلاع از مشکلات روستاهای بخش مرکزی ری بیان داشت: امیدواریم با همت و کمک دستگاه های مختلف شهرستان ری و همراهی مردم عزیز این بخش ، شاهد رفع این مشکلات از جمله نهر و کانال ری ورامین خواهیم بود. وی در ادامه افزود: همراهی و همیاری و صبر مردم شریف بخش مرکزی می تواند نقش بزرگی را در راه پیشرفت و تعالی این بخش ایفاء نماید.

فکوریان با اشاره به حضور پرشور مردم بخصوص بانوان در همایش پیاده روی خانوادگی افزود: زنان می توانند متولیان تحکیم بنیان خانواده در جامعه و در راستای حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز باشند.

برنا

راگانیوزشهرریپیاده روی
نظرات (0)
Add Comment