وحدت جهان اسلام موجب نابودی رژیم اشغالگر قدس خواهد شد

به گزارش راگانیوز ، هدایت الله جمالی پور:وحدت جهان اسلام و اعتماد به نفس و جهاد مردم فلسطین موجب نابودی رژیم اشغالگر و منحوس قدس خواهد شد و فلسطین به وارثان حقیقی خود خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری”هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری با شرکت در راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه این حرکت بزرگ یک تکلیف الهی و تاریخی است که امام عظیم الشان با تشخیص داهیانه خود برای جهان اسلام به یادگار گذاشته است، اظهار داشت: در این روز بزرگ مردم مسلمان سرتاسر جهان در کنار یکدیگر انزجار و خشم خود را از رژیم صهیونیست به دلیل تجاوز و غصب سرزمین های ملت مظلوم فلسطین نشان می دهند.

جمالی پور در ادامه افزود: ملت بزرگ و شریف ایران به خصوص مردم همیشه در صحنه و غیور شهرستان ری نیز با لبیک گفتن به پیام امام راحل و مقام معظم رهبری در جمعه آخر ماه مبارک رمضان در این راهپیمایی باشکوه شرکت می کنند و حمایت  خود را از ملت مظلوم فلسطین به منصه ظهور می رسانند.

فرماندار شهرستان ری تصریح نمود: رژیم کودک کش اسرائیل علیرغم تلاش و حمایت همه جانبه تمام کشورهای قدرتمند جهان ، هنوز نتوانسته و نخواهد توانست جایگاه خود را در عرصه بین المللی تثبیت کند و این بدلیل غصبی بودن محل استقرار و زندگی اش می باشد.

وی در پایان گفت: بحمدلله روز به روز جهان اسلام بیدارتر و منسجم تر می شود و تا ایجاد کشور یکپارچه فلسطین راهپیمایی روز قدس ادامه خواهد داشت.

ˈمدیریتریشهرریفرماندارقدس
نظرات (0)
Add Comment