وداع با دو شهید مدافع حرم در شهرری + تصاویر

به گزارش راگانیوز ، ظهر پنجشنبه دهم تیرماه و بیستو چهارمین روز از ماه مبارک رمضان مراسم وداع با دو شهید مدافع حرم سید منور شاه حسینی و سید رضا حسینی ظهر امروز در شهرری برگزار شد.

پیکر مطهر این دو شهید از میدان شهرری تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) بر دوش عاشقان ولایت تشییع و پس از اقامه نماز میت در این آستان مقدس، در قطعه 50 بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

سید منور شاه حسینی و سید رضا حسینی از تیپ لشکر فاطمیون درخرداد 95 در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و حین مبارزه با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسیدند.

مردم مؤمن، ولایی و شهیدپرور شهرری که در عرصه‌های مختلف انقلاب و دفاع از ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی از پیشگامان هستند، بار دیگر با حضور در این مراسم عشق و ارادت خود به خاندان اهل بیت علیهم السلام را به نمایش گذاشته و با شعارهایی چون “کلنا عباسک یا زینب” ، “ای رهبر آزاده آماده ایم آماده” ، “حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست”، آمادگی خود رابرای دفاع از حریم اهل بیت در سوریه و عراق اعلام کردند.

در این مراسم پرشور مسئولان شهرستان نیز همدوش خانواده های معظم شهدا و مردم روزه دار حضور داشتند.

حسین نصراله رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری، هدایت اله جمالی پور فرماندارویژه شهرستان ری، هادی بادلی جانشین فرمانده سپاه ناحیه ری، برومند نامداری معاون امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه20، مسئولین نظامی و انتظامی، نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری و … از جمله مسئولان حاضر در این آیین معنوی بودند.

لازم به ذکر است شهرستان ری با تقدیم 65 شهید مدافع حرم، رتبه دومین شهر را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

شهداشهرریمدافع
نظرات (0)
Add Comment