ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری دهه فجر در شهرری تشریح شد

به گزارش راگانیوز  به‌نقل از روابط‌عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، مهدی ابوالحسنی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به تشریح ویژه‌برنامه‌های فرهنگی هنری سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی در شهرستان ری پرداخت.

وی گفت: برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، اکران فیلم‌های سینمایی و مستند دوران انقلاب در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و اجرای نمایش در مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی، کتابخانه شیخ صدوق و کانون شهید رجایی از جمله این برنامه‌هاست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری افزود: گردهمایی بزرگ هنرمندان موسیقی شهرستان ری با برنامه‌های متنوع، اجرای کارگاهی هنرمندان موسیقی کودک، عصر شعر «صبح امید» با حضور شاعران مطرح کشوری و شهرستانی و همچنین دیدار با خانواده شهدای انقلاب اسلامی نیز به مناسبت ایام اله دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ثمره تلاش و رهبری حضرت امام(ره) و مجاهدت‌های مردم مومن و انقلابی بود، تأکید کرد: عزت، اقتدار و سربلندی کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان، ثمره همین مجاهدت‌هاست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، حوزه فرهنگ و هنر را دارای ظرفیت بالایی برای تبیین و انتقال ارزش‌ها و فداکاری‌های نسل دوران انقلاب به جامعه جوان امروز دانست و اضافه کرد: هنرمندان رشته‌های مختلف با تولید آثار به خوبی می‌توانند ابعاد مختلف ایثار و رشادت‌های مردم انقلابی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) را بیان و ماندگار کنند.

 

برنامهدهه فجرشهرریویژه
نظرات (0)
Add Comment