پایش شبانه واحدهای صنعتی در شهرستان ری

به گزارش راگانیوز  به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، زهره عبادتی از پایش و گشت شبانه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری، به‌منظور جلوگیری از تخلیه نخاله‌های ساختمانی و سوزاندن انواع زباله و پسماند در شب‌هنگام و ایجاد آلودگی هوا، خاک و آب خبر داد.

وی گفت: پس از اخذ دستور قضایی با همکاری نیروی انتظامی و بخشداری کهریزک، از چندین واحد تولید قیر، انبار گرانول، ضایعات پلاستیک و زباله‌سوزی که به دلیل فعالیت غیرمجاز و ایجاد دود موجب آلودگی شدید هوای منطقه شده بودند، بازدید و نسبت به صدور اخطاریه زیست‌محیطی اقدام شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری ادامه داد: همچنین نسبت به متوقف کردن کامیون باری به دلیل حمل و جابه‌جایی غیرمجاز ضایعات پلاستیکی اقدام شد.

عبادتی افزود: با توجه به اینکه عمده واحدهای متخلف در شب فعالیت می‌کنند و آلودگی‌های ناشی از فعالیت این واحدها سبب آلایندگی در بخش‌های هوا، خاک و آب شهرستان می‌شود، به همین منظور برای حفظ سلامت محیط زیست و شهروندان، این اداره با استفاده از توان و ظرفیت‌های خود و با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به‌شدت با خاطیان برخورد خواهد کرد.

اب و خاکشهرریپایش
نظرات (0)
Add Comment