پایش و شناسایی واحدهای قالیشویی در سطح شهرستان ری

 به گزارش راگانیوز ؛ زهره عبادتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ریبا اعلام این خبر گفت : اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری بدنبال ساماندهی زیست محیطی واحدهای قالیشویی مستقر در سطح این شهرستان بطور مستمر نسبت به شناسایی ، پایش و معرفی متخلفین به مراجع قضایی اقدام می نماید .

وی افزود : با پیگیریهای این اداره از سال گذشته تاکنون تعداد   ۲۵  واحد قالیشویی مستقر در حوزه این شهرستان نسبت به نصب سیستم تصفیه فاضلاب نموده  و تعدادی نیز با ارائه قرارداد نسبت به نصب سیستم متعهد گردیده اند . عبادتی در ادامه گفت : در این راستا همکاری دستگاه قضایی برای اجرای قانون و مجازات متخلفین راه گشای بسیاری از مشکلات زیست محیطی این شهرستان است .از سال گذشته تاکنون تعدای از واحدهای قالیشویی با حکم قضایی پلمب و بسیاری از متخلفین احضار و مورد مجازات قانونی از جمله جزای نقدی بدل از حبس واقع گردیده اند .
زهره عبادتی در پایان اظهار داشت : باتوجه به اینکه در حال حاضر درشهرستان ری  با مشکل کم آبی مواجه هستیم ، مدیریت فاضلاب واحدهای صنعتی و صنفی و بازچرخانی این فاضلاب ها پس از تصفیه به فرآیند تولید می تواند گام موثری در حل این مشکل و رفع معضلات زیست محیطی ناشی از این فاضلاب ها باشد .
راگانیوزشهرریقالیشوییپایش
نظرات (0)
Add Comment