پروژه های هفته دولت در حسن آباد کهریزک و قلعه نو افتتاح شد

به گزارش راگانیوز ، افتتاح کتابخانه،سرای محله و سالن چند منظوره روستای فیروزآباد بخش قلعه نو از جمله پروژه های افتتاح شده در این بخش است.

افتتاح و کلنگ زنی ۲۳ پروژه عمرانی با ۳۴ میلیارد تومان در فشافویه

بخشدار فشافویه، در حاشیه این مراسم اظهار داشت: ۲۳ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان در سطح بخش فشافویه افتتاح و کنگ زنی می شود.

محمدصالح ضیایی اضافه کرد: ۱۵ پروژه افتتاحیه و ۸ پروژه دیگر کلنگ زنی خواهد بود، که یکی از این کلنگ زنی ها، احداث ساختمان تامین اجتماعی با بودجه ۸ میلیارد و زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر است.

وی با بیان این که تصفیه خانه فاضلاب دامداری فشافویه از جمله پروژه های قابل افتتاح این بخش است، گفت: این پروژه یکی از پروژه های پروژه زیست محیطی است که با نظارت سازمان محیط زیست و با اعتبار بر ۲ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد و دیگر از این پس بوی نامطبوعی از دامداری های این منطقه با وجود ۶ هزار راس دام به مشام نخواهد رسید.

ضیایی گفت: این افتتاح ها و کلنگ زنی ها از صبح امروز آغاز شده و تا ظهر ادامه خواهد داشت.

صبح چهارشنبه و با حضور علی اصغر احمدی، معاون سیاسی وزیر کشور، محمد امامی امین معاون استاندار تهران، هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه ری و جمعی از مسئولین این شهرستان، پروژه های هفته دولت در حسن آباد، کهریزک و قلعه نو افتتاح شد.

مهر
افتتاحفشافویهکهریزک
نظرات (0)
Add Comment