پژوهش زیر ساخت توسعه در جامعه است

 ˈداوود عمو حیدریˈ روز شنبه در آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره ˈجابرابن حیانˈ در فرهنگسرای ولا با تاکید برفرمایش رهبر معظم انقلاب و شعار سال ˈاقتصاد وفرهنگ با عزم ملی و مدیر یت جهادی ˈ افزود: مدیریت جهادی حرکتی شتابنده است نه شتابزده و امسال باید با عزم ملی و با بکارگیری آموزش و بهره برداری از همه فرصت ها و با بردباری و ایثار تحقق اهداف والای انقلاب را محقق سازیم.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف برپایی جشنواره جابر ابن حیان بکار گیری آموزش و بهره برداری از همه فرصت ها است، اظهار داشت: تمام کسانی که در آموزش وپرورش زحمت می کشند به نوعی در یک برهه از زمان و مکان هم آموزش دهنده و هم آموزش گیرنده هستند.

عمو حیدری با تاکید بر اینکه این نمایشگاه بیانگر پویایی ذهن و ائتلاف علمی دانش آموزان است، ادامه داد: این جشنواره در واقع زمینه آمادگی دانش آموزان را برای شرکت در جشنواره خوارزمی و دیگر جشنواره های علمی در سطح داخلی و بین المللی را فراهم می کند.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه 2 ری توسعه کارهای پژوهشی دانش آموزان، تحقق اهداف برنامه درسی، تقویت مهارتهای زندگی و شناسایی استعدادهای کارآفرینی، ایجاد موقیعت مناسب برای ارزشیابی توصیفی و تقویت مهارتهای را از اهداف برپایی این جشنواره ذکر کرد.

وی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با یاری خداوند متعال در کشور شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری و علمی بوده ایم و این امر نشانگر تلاش مضاعف معلمین، دانش آموزان، همکاری و مساعدت اولیا آنان است.

عموحیدری با تاکید بر اینکه دانش آموزان امروز آینده سازان کشور هستند، افزود: پژوهشگران نوجوان افرادی خلاق و پویا و توانمند با زمینه های اعتقادی بسیار قوی هستند که به امید خدا همچنان شاهد افزایش وحدت گرایی و ایجاد تحول و برقراری تعادل اندیشه ها آنان باشیم.

چهارمین جشنواره جابرابن حیان امروز شنبه با حضور 120 دانش آموز مقطع ابتدایی دختر و پسر در قالب 35 طرح تحقیقاتی از مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شهرستان ری (قطب ری) شامل ناحیه 1و2 ، فشافویه وکهریزک و مسوولان آموزش وپرورش مناطق ری و برخی از کارشناسان اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران و جمعی از فرهنگیان در فرهنگسرای ولا افتتاح شد.

همچنین آیین اختتامیه این جشنواره عصر امروز /شنبه/ در فرهنگسرای ولا با حضور فرماندار شهرستان ری و جمعی از مسوولان شهرستانی و استانی در همان مکان برگزار خواهد شد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment