آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پژوهش زیر ساخت توسعه در جامعه است

 ˈداوود عمو حیدریˈ روز شنبه در آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره ˈجابرابن حیانˈ در فرهنگسرای ولا با تاکید برفرمایش رهبر معظم انقلاب و شعار سال ˈاقتصاد وفرهنگ با عزم ملی و مدیر یت جهادی ˈ افزود: مدیریت جهادی حرکتی شتابنده است نه شتابزده و امسال باید با عزم ملی و با بکارگیری آموزش و بهره برداری از همه فرصت ها و با بردباری و ایثار تحقق اهداف والای انقلاب را محقق سازیم.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف برپایی جشنواره جابر ابن حیان بکار گیری آموزش و بهره برداری از همه فرصت ها است، اظهار داشت: تمام کسانی که در آموزش وپرورش زحمت می کشند به نوعی در یک برهه از زمان و مکان هم آموزش دهنده و هم آموزش گیرنده هستند.

عمو حیدری با تاکید بر اینکه این نمایشگاه بیانگر پویایی ذهن و ائتلاف علمی دانش آموزان است، ادامه داد: این جشنواره در واقع زمینه آمادگی دانش آموزان را برای شرکت در جشنواره خوارزمی و دیگر جشنواره های علمی در سطح داخلی و بین المللی را فراهم می کند.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه 2 ری توسعه کارهای پژوهشی دانش آموزان، تحقق اهداف برنامه درسی، تقویت مهارتهای زندگی و شناسایی استعدادهای کارآفرینی، ایجاد موقیعت مناسب برای ارزشیابی توصیفی و تقویت مهارتهای را از اهداف برپایی این جشنواره ذکر کرد.

وی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با یاری خداوند متعال در کشور شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری و علمی بوده ایم و این امر نشانگر تلاش مضاعف معلمین، دانش آموزان، همکاری و مساعدت اولیا آنان است.

عموحیدری با تاکید بر اینکه دانش آموزان امروز آینده سازان کشور هستند، افزود: پژوهشگران نوجوان افرادی خلاق و پویا و توانمند با زمینه های اعتقادی بسیار قوی هستند که به امید خدا همچنان شاهد افزایش وحدت گرایی و ایجاد تحول و برقراری تعادل اندیشه ها آنان باشیم.

چهارمین جشنواره جابرابن حیان امروز شنبه با حضور 120 دانش آموز مقطع ابتدایی دختر و پسر در قالب 35 طرح تحقیقاتی از مناطق چهارگانه آموزش و پرورش شهرستان ری (قطب ری) شامل ناحیه 1و2 ، فشافویه وکهریزک و مسوولان آموزش وپرورش مناطق ری و برخی از کارشناسان اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران و جمعی از فرهنگیان در فرهنگسرای ولا افتتاح شد.

همچنین آیین اختتامیه این جشنواره عصر امروز /شنبه/ در فرهنگسرای ولا با حضور فرماندار شهرستان ری و جمعی از مسوولان شهرستانی و استانی در همان مکان برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.