پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری به مناسبت هفته تربیت بدنی

 
به گزارش راگانیوز ، در متن پيام مجتبی جانعلی آمده است:
ورزش به عنوان يكي از مهمترين اركان تأمين شادابي و سلامتي نه تنها يك روز، بلكه تمام روزها و ساعات زندگي را تحت الشعاع قرار مي دهد. ورزش نماد همت ، ايستادگي ، قدرت و سلامتی و ارزش هاي والاي انساني است . در كنار توسعه فرهنگ ورزش در بين عموم مردم ، كسب عناوين ارزشمند قهرماني در ورزش حرفه اي باعث غرور ملّي، عزّت و اقتدار كشور و سرمنشأ نشر ارزشهاي ملّي و اسلامي مي شود و مي بایست همه با هم براي اعتلاي نام زيبا و پرچم مقدّس جمهوري اسلامي ايران در تمامي عرصه هاي ورزشی با استعانت از درگاه حضرت حق با برنامه ريزي ، تلاش و همّت بلند گام برداريم تا در كنار جامعه اي سالم و با نشاط، گنجينه اي از قهرمانان و پهلوانان غيور در ورزش كشور داشته باشيم.
بدينوسيله از صميم قلب این هفته را که مزین به نام تربیت بدنی و ورزش شده است خدمت تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان، قهرمانان، پيشكسوتان، داوران و مربيان، رؤسا، دبيران و نواب رئيس هيئت هاي ورزشي و خدمتکاران عرصه ورزش در حوزه هاي مختلف مجموعه بزرگ خانواده ورزش و جوانان كشور تبریک عرض نموده و از تلاش های همکاران خدوم در مجموعه ورزش شهرستان ری كه نقش مهمي در دستيابي به توفيقات مختلف ورزشي در عرصه هاي گوناگون بين المللي و جهاني ايفا نموده و در انجام رسالت واقعي خود كه نشر فراگير فرهنگ ورزش عمومي در جامعه مي باشد، از جان و دل تلاش كردند تقدير و تشكر می نمایم.
از درگاه خداوند منّان سلامتي، بهروزي و توفيقات همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و اعتلاي ورزش كشور مسئلت مي نمايم.
تبریکتربیت بدنیشهرریورزش
نظرات (0)
Add Comment