پیشرفت 90درصدی پروژه مدرسه خیر ساز قیام دشت

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت اموزش و پرورش ناحیه یک ری، نصیری مدیر اداره به همراه ولی زاده معاون آموزش ابتدایی از مراحل پایانی و ساخت مدرسه خیر سازکاوه آهنگر قیام دشت بازدید به عمل آورد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری در حاشیه  بازدید از این پروژه، کار مدرسه سازی را نیازمند فرهنگ سازی قوی و موثر در جامعه دانست و گفت: برخی از مردم تصور می کنند که دولت تنها باید به این مقوله بپردازد در حالی که حتی در اکثر کشورها، مدرسه سازی با مشارکت مردم و دولت انجام می شود.

نصیری اظهار  کرد:  باید پروژه‌های خیرین به محل‌هایی که بیشتر مورد نیاز و اولویت است سوق داده شود تا بتوان با اختصاص اعتبار مناسب در کمترین زمان آنها را به اتمام رسانده و به بهره‌برداری برسانیم.

در ادامه این بازدید گزارش جامع و کاملی از روند ساخت و اجرای پروژه توسط مجریان طرح ارائه گردید.

شایان ذکر است مدرسه کاوه آهنگر در منطقه قیام دشت و در زمینی بالغ بر 4000 متر مربع و در سه طبقه احداث گردیده  و دارای 4 اتاق اداری، 12 کلاس درس، 2 آزمایشگاه، سایت رایانه، کتابخانه،  نمازخانه و سالن اجتماعات می باشد و از سال 94 توسط خیرین نیک اندیش محمد سرپوشان و غلامحسین حجازی آغاز به ساخت گردید و در سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان مقطع ابتدایی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت

خیرسازریشهرریقیامدشتمدرسه
نظرات (0)
Add Comment