پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس نماد اقتدار یک ملت در برابر استکبار جهانی هستند

 

ˈمهرداد بذرباشˈ چهارشنبه شب در همایش تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان حوزه مقاومت بسیج صادق آل محمد(ص) شهرری، بسیج را امانتی در دست جوانان امروزی به عنوان نسل های سوم و چهارم انقلاب که آن را خوب حفظ کرده اند، دانست.

وی افزود: گستره تفکر و ارزش و هدف بسیج از مرزهای کشور ما خارج شده و به برکت نسل اول انقلاب اسلامی که آغازکننده این حرکت بوده اند، به زودی به سرتاسر جهان گسترش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: تلاش در راه خدا تمامی نخواهد داشت همان گونه که حضرت علی(ع) نیز به فرموده مقام معظم رهبری، تمام وجود خود را وقف اسلام کرد.

وی تاکید کرد: پیشکسوتان سپاه و بسیج هم با الگو برداری از امام خود، نباید از هرگونه کمکی که موجب پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می شود، خودداری کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پیشکسوتان چراغ راهی برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی هستند و حضور آنان موجب شور و نشاط در جمع بسیجیان و پاسداران می شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: شما فرماندهان و پیشکسوتان دوران هشت سال دفاع مقدس یادآوری عبرت ها، غیرت ‎ها، شجاعت و شهادت های فرزندان این مرز و بوم هستید.

سردار پاسدار ˈعلی نصیریˈ افزود: شما فرماندهان و پیشکسوتان مایع افتخار مردم ایران اسلامی در جهان هستند شما که بی ادعا و بی ریا به جنگ با دشمن رفته و در مقابله ماشین جنگی استکبار با عزت ایستاده و پیروزی کسب کردید.

این همایش به همت حوزه مقاومت بسیج 361 صادق آل محمد(ص) ری برگزار و در پایان از تعدادی فرماندهان و پیشکسوتان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

تهرانجنوب تهرانراگا نیوزریشهرداری باقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment