آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس نماد اقتدار یک ملت در برابر استکبار جهانی هستند

 

ˈمهرداد بذرباشˈ چهارشنبه شب در همایش تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان حوزه مقاومت بسیج صادق آل محمد(ص) شهرری، بسیج را امانتی در دست جوانان امروزی به عنوان نسل های سوم و چهارم انقلاب که آن را خوب حفظ کرده اند، دانست.

وی افزود: گستره تفکر و ارزش و هدف بسیج از مرزهای کشور ما خارج شده و به برکت نسل اول انقلاب اسلامی که آغازکننده این حرکت بوده اند، به زودی به سرتاسر جهان گسترش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: تلاش در راه خدا تمامی نخواهد داشت همان گونه که حضرت علی(ع) نیز به فرموده مقام معظم رهبری، تمام وجود خود را وقف اسلام کرد.

وی تاکید کرد: پیشکسوتان سپاه و بسیج هم با الگو برداری از امام خود، نباید از هرگونه کمکی که موجب پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می شود، خودداری کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پیشکسوتان چراغ راهی برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی هستند و حضور آنان موجب شور و نشاط در جمع بسیجیان و پاسداران می شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: شما فرماندهان و پیشکسوتان دوران هشت سال دفاع مقدس یادآوری عبرت ها، غیرت ‎ها، شجاعت و شهادت های فرزندان این مرز و بوم هستید.

سردار پاسدار ˈعلی نصیریˈ افزود: شما فرماندهان و پیشکسوتان مایع افتخار مردم ایران اسلامی در جهان هستند شما که بی ادعا و بی ریا به جنگ با دشمن رفته و در مقابله ماشین جنگی استکبار با عزت ایستاده و پیروزی کسب کردید.

این همایش به همت حوزه مقاومت بسیج 361 صادق آل محمد(ص) ری برگزار و در پایان از تعدادی فرماندهان و پیشکسوتان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.