پیکر شهید محمد پورهنگ صبح امروز تشییع می‌شود

به گزارش راگانیوز، پیکر پاک شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد پورهنگ، از شهدای مدافع حرم صبح امروز با حضور پرشور عاشقان ایثار و شهادت تشییع می‌شود.

آیین تشییـع پیـکر شهیـد شیــخ محمــد پــورهنــگ، شهید مدافع حرم از ساعت 9:30 صبح جمعه (دوم مهر ماه) از امامزاده عبدالله علیه‌السلام (سه‌ راه ورامین) برگزار می‌شود.

پیکر پاک این شهید مدافع حرم صبح امروز پس از تشییع باشکوه به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) منتقل و پس از طواف گرد مضجع شریف حضرت سیدالکریم (ع) و امامزاده حمزه بن موسی و طاهر بن زین العابدین علیهم‌السلام به گلزار بهشت زهرا (س) منتقل می‌شود.

عاشقان راه ایثار و شهادت ضمن تشییع باشکوه پیکر این شهید والامقام را تا منزل ابدی وی بدرقه و در میان غم و اندوه مردم خداجو در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور پرشور خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ادای احترام به مقام شامخ این عزیزان، با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

به گزارش فارس، آیین وداع با پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین شهید محمد پورهنگ پنج‌شنبه شب با حضور عاشقان آل‌الله و آحاد مختلف جامعه در معراج الشهدا برگزار شد.

حرمریشهداشهرری
نظرات (0)
Add Comment