کارنامه آل‌سعود بسیار سیاه است/ حادثه منا لکه ننگی بر دامن آل‌سعود است

به گزارش راگانیوز ، حجت‌الاسلام سید مصطفی عبدالله پیش از ظهر امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان که با حضور پرشور مردم خداجو در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا رستگاری و سعادت را به ارمغان می‌آورد، تقوای الهی بهترین ذخیره برای روز قیامت است و انسان را به فلاح و رستگاری می‌رساند.

وی با اشاره به کارشکنی آل‌سعود و سد سبیل‌الله شدن آنان برای حجاج ایرانی گفت: شجره خبیثه ملعونه امسال با خباثت مانع موسم حج حجاج ایرانی شد و بنا داشت با تحمیل شرایطس عزت ملت ایران را لکه‌دار کند، اما امروز جهانیان شاهد هستند که آل‌سعود است که در جهان روز به روز منفورتر می‌شود.

خطیب نماز عید سعید قربان شهرری افزود: امروز علاوه بر این‌که فلسطین زیر سلطه رژیم صهیونیستی است بسیاری از کشورها به‌ویژه عربستان سعودی زیر سلطه آمریکا است.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) در ارتباط با حج عنوان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند «ما در مکه باشیم یا نباشیم دل و روحمان با ابراهیم و مکه است، دروازه‌های مدینه الرسول را به روی ما ببندند و یا بگشایند رشته محبت ما با پیامبر(ص) و اهل بیت مکرم ایشان پاره و سست نمی‌شود، به سوی مکه نماز می‌گذاریم به سوی مکه و کعبه می‌میریم و خدا را سپاس می‌گذاریم که در میثاقمان با خدای کعبه تا پای جان مانده‌ایم و پایه‌های برائت از مشرکان را با خون هزاران هزار شهید از عزیزانمان بنیان نهاده‌ایم و منتظر هم نمانده‌ایم که حاکمان بی‌شخصیت بعضی از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی حرکت ما را پشتیبانی کنند، این وصف حال امروز جمهوری اسلامی ایران است.»

عبدالله با تاکید بر هوشیاری مسلمین بیان داشت: مسلمانان جهان امروز باید با اقتدار از دولت‌های خود بخواهند که با طاغوتیان برخورد جدی داشته و تولیت حرمین شریفین را از دست آنان در بیاورند.

وی، آل‌سعود را انسان‌های بی‌دین خواند و تاکید کرد: نگاه آل‌سعود به مکه مکرمه دید تجاری و دنیایی است و دائماً به دنبال سود و منفعت خودشان هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: آل‌سعود دست پرورده وهابیت است و کارنامه بسیار سیاهی دارند که سراسر آن شرارت و … است.

وی حوادث منطقه را گوشه‌ای از شرارت‌های آل‌سعود برشمرد و تاکید کرد: حادثه منا جنایت تاریخی و لکه ننگی بر دامن آل‌سعود است که مسلمانان جهان هرگز نخواهند آن را فراموش کنند.

خطیب نماز عید سعید قربان تقوا را یک مسؤولیت دینی خواند و تصریح کرد: مسلمانان باید اعمالشان در راستای کسب رضای خداوند و منفعت رساندن به آحاد جامعه باشد.

عبدالله عید سعید فطر و قربان را از اعیاد بزرگ مسلمانان دانست و گفت: مسلمانان با پرهیز از گناه و معصیت این اعیاد را گرامی بدارند.

ریشهرریعیدنمازکارنامه
نظرات (0)
Add Comment