کاهش ۲ درصدی شکایت شهروندان جنوب تهران از معضلات شهری

به گزارش راگانیوز ، جعفر ایمانی بخشایش ظهر چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور خدمات رسانی بهینه و انجام فعالیت های اثرگذار و در نهایت کسب رضایتمندی شهروندان، رسیدگی به پیام های مردمی ثبت شده در سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ از مهمترین اولویت های مدیریت شهری است.

بخشایش مشارکت شهروندان منطقه ۲۰ را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در سال گذشته ۱۱۴۱ پیام از سوی شهروندان داشتیم که با پیگیری به موقع، موفق شدیم با کسب امتیاز ۹۲.۸۵ ، رتبه خیلی خوب را در کارنامه ارزیابی عملکرد سال ۹۶ سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ مدیریت شهری این منطقه ثبت کنیم.

وی با اشاره به اینکه عملکرد سامانه ۱۸۸۸ مناطق بر اساس رسیدگی کمی و کیفی پیام ها و جذب و آموزش ناظران افتخاری ارزیابی می شوند، گفت: با توجه به اینکه شهروندان اولین لایه جامعه در برخورد با مشکلات هستند، مشارکت آنها در رفع معضلات شهری بسیار اثر گذار و تکمیل کننده فعالیت کارشناسان و مدیران شهری است.

رئیس بازرسی شهرداری منطقه ۲۰ تهران با اشاره به اینکه سدمعبر دستفروشان، مزاحمت های صنفی، صنایع و مشاغل مزاحم، لکه گیری آسفالت و نظافت معابر از مهمترین مصادیق پیام ها بوده است، یادآور شد: با مقایسه مهمترین مصادیق پیام های مردمی در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵، میزان گلایه مندی شهروندان ۲ درصد کاهش داشته است.

مهر

حراستراگانیوزشهررینظارت
نظرات (0)
Add Comment