کاهش 28 درصدی پیام‌های شهروندان در جنوب تهران/ ثبت 561 پیام در سامانه نظارتی 1888 منطقه 20

به گزارش راگانیوز ، جعفر ایمانی بخشایش اظهار داشت: به‌دنبال ارتقاء وضعیت نگهداشت شهر، پیام‌های شهروندی این منطقه در سال جاری، 28 درصد کاهش یافته است.

وی گفت: در شش ماهه نخست امسال، 561 پیام از سوی شهروندان در ارتباط با منطقه 20 ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، 28 درصد کاهش یافته است.

رئیس بازرسی شهرداری منطقه 20 با اشاره به این‌که بیشترین پیام‌های ثبت شده در 6 ماهه نخست سال 95 به سد معبر دست فروشان و مزاحمت‌های صنفی اختصاص دارد، گفت: ارتباط و مشارکت شهروندان با این سامانه مردمی، نشان از افزایش آگاهی آن‌ها نسبت به حقوق شهروندی بوده که در سایه فعالیت های آموزش محور مدیریت شهری فرهنگ‌سازی شده است.

ایمانی بخشایش اجرای فعالیت‌های نگهداشتی شهر با توجه ویژه و حساسیت بالا و همچنین لحاظ درخواست‌های شهروندان و شورایاران در تدوین برنامه محلات را از مهمترین دلایل کاهش پیام‌های شهروندی برشمرد و افزود: کاهش گلایه‌مندی‌های شهروندان در موضوعات نظافت و شستشوی معابر، پرداخت حقوق کارگران، روکش آسفالت و نظافت انهار بوده است.

وی با اشاره به این‌که افزایش رضایت‌مندی شهروندان از مهمترین اهداف مدیریت شهری است، گفت: سرعت در رسیدگی به پیام‌های شهروندی از اولویت های این سامانه نظارتی است و پیام‌هایی که نیازمند تأمین اعتبار و زمان بر هستند نیز در برنامه اجرایی محلات لحاظ شده است تا نیازهای محلی شهروندان هر چه سریع‌تر برطرف شود.

رئیس بازرسی شهرداری منطقه 20 یادآور شد: 3 هزار ناظر افتخاری از اقشار مختلف با سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 20 همکاری می‌کنند.

جنوبریشهرریشهروندان
نظرات (0)
Add Comment