کاپ سازه های ماکارونی برای اولین بار در شهرری

به گزارش راگانیوز ، مسابقه کاپ سازه های ماکارونی برای اولین بار در شهرری برگزار شد.

هادی جمشیدی مسئول برگزاری مسابقه و فرمانده پایگاه امام رضا(ع) در حاشیه برگزاری این مسابقه  گفت: اولین دوره مسابقه کاپ سازه های ماکارونی در شهرری در سطح دانش آموزی برگزار شد.

وی بیان کرد: پایگاه علمی امام رضا(ع) که اولین پایگاه علمی شهرری است حدود سه سال است که در حوزه دانش آموزی و دانشجویی فعالیت های علمی انجام می دهد.

جمشیدی ادامه داد: حدود سه ماه است که با همکاری شهرداری منطقه۲۰، ناحیه مقاومت بسیج شهرری، حوزه ۳۵۷ حضرت ولیعصر و بنیاد نخبگان سپاه این برنامه را تدارک دیدیم.

وی درخصوص این مسابقه گفت: در این مسابقه ۳۰ سازه که هرکدام شامل یک تیم سه الی چهار نفره هستند شرکت کرده اند که حدود ۱۲۰ نفر هستند و از بین آنها سه تیم برتر انتخاب می شوند.

جمشیدی گفت: هر سازه ای که وزن بیشتری تحمل کند گروه برتر است. حداکثر وزن در این دوره ۱۳۵ کیلوگرم است و اگر کسی از لحاظ وزنی مساوی بشود وزن سازه برنده را مشخص می کند.

وی ابراز کرد: دو روز قبل از مسابقه آموزش های لازم به شرکت کنندگان داده شد، سازه ها ساخته شد، ترازبندی ها انجام شد و آیین نامه ها اعلام شد و امروز در حوزه دانش آموزی شاهد رقابت این گروه ها هستیم و پس از این نیز برنامه دانشگاهی اجرا خواهیم کرد.

جمشیدی با بیان اینکه پایگاه امام رضا فعالیت های گسترده علمی دارد، گفت: بازدید علمی فرهنگی از چند مجموعه علمی و ارتباط با دانشگاههای معتبر از جمله برنامه های این پایگاه است که هدف ما کمک به توسعه علم و فرهنگ جامعه مخصوصا شهرری است.

آفتاب ری

گزارش تصویری

http://raganews.ir/?p=53530

سازهشهرریماکارونیکاپ
نظرات (0)
Add Comment