کسب رتبه برتر پوشش رسانه‌ای توسط معاونت سوادآموزی شهرستان‌های استان تهران

به گزارش راگانیوز ، رتبه برتر پوشش رسانه‌ای در کشور ظهر امروز پس از ارزیابی به عمل آمده از سوی معاونت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش، توسط معاونت سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران کسب شد.

معاونت سوادآموزی شهرستان‌های استان تهران در مجموع 15 شاخص هفته سوادآموزی رتبه‌بندی کشوری 20 پله بالاتر رفت.

اصغر خلیلی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب تهران با تایید این خبر، اظهار داشت: با توجه به برنامه‌های سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و بنا بر ارزیابی به‌عمل آمده در معاونت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش و در مجموع 15 شاخص آن، معاونت سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حیطه پوشش رسانه‌ای و نشست خبری در جایگاه برتر کشور قرار گیرد.

وی گفت: بر همین اساس، از مجموع امتیازهای به دست آمده در 15 شاخص، معاونت سوادآموزی شهرستان‌های استان تهران توانست با 20 پله صعود، در جایگاه هفتم کشور قرار گیرد.

به گزارش فارس، معاونت سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در راستای اطلاع‌رسانی اقدامات و توسعه فرهنگ سوادآموزی، هر ماه، نشریه ترنم سوادآموزی را در 3 هزار نسخه منتشر و توزیع می‌کند.

رسانهسوادشهرری
نظرات (0)
Add Comment