کلنگ ساخت مسجد کوی ارغوان باقرشهر با معماری ایرانی اسلامی به زمین زده شد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ ظهر امروز با حضور سعید استاد فرج شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، امام جمعه باقرشهر ، فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) و سایر مدیران شهری مراسم کلنگ زنی ساخت مسجد در کوی ارغوان انجام شد .

معاون مالی اداری شهرداری باقرشهر در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت : امیدواریم در دوره چهارم مدیریت شهری این پروژه نیز همانند سایر پروژه های عمرانی شهرداری که به یاری خدا در زمان مقرر نهایی شدند ، به بهره برداری برسد .

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمام مسائل فنی در ساخت این مسجد رعایت شده ، اظهار داشت : نقشه این مسجد توسط امور مساجد شهرستان ری تایید شده و به صورت مکتوب به ما اعلام کرده اند و همچنین مشاور و ناظران مجربی جهت یاری و کمک ما در ساخت این مکان مقدس معرفی نموده اند .

محسن حمیدی با بیان اینکه برای ساخت این پروژه 2/5 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است ، تصریح کرد : فاز اول این مسجد امروز کلنگ می خورد تا به حول قوه الهی مردم خوب شهرک کوی ارغوان مسجدی با معماری ایرانی اسلامی داشته باشند و بتوانند مسائل مذهبی خود را در این مکان مقدس دنبال کنند .

باقرشهرشهردرایشهرریمسجدکلنگ زنی
نظرات (0)
Add Comment