آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کلنگ ساخت مسجد کوی ارغوان باقرشهر با معماری ایرانی اسلامی به زمین زده شد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ ظهر امروز با حضور سعید استاد فرج شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، امام جمعه باقرشهر ، فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) و سایر مدیران شهری مراسم کلنگ زنی ساخت مسجد در کوی ارغوان انجام شد .

معاون مالی اداری شهرداری باقرشهر در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت : امیدواریم در دوره چهارم مدیریت شهری این پروژه نیز همانند سایر پروژه های عمرانی شهرداری که به یاری خدا در زمان مقرر نهایی شدند ، به بهره برداری برسد .

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمام مسائل فنی در ساخت این مسجد رعایت شده ، اظهار داشت : نقشه این مسجد توسط امور مساجد شهرستان ری تایید شده و به صورت مکتوب به ما اعلام کرده اند و همچنین مشاور و ناظران مجربی جهت یاری و کمک ما در ساخت این مکان مقدس معرفی نموده اند .

محسن حمیدی با بیان اینکه برای ساخت این پروژه 2/5 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است ، تصریح کرد : فاز اول این مسجد امروز کلنگ می خورد تا به حول قوه الهی مردم خوب شهرک کوی ارغوان مسجدی با معماری ایرانی اسلامی داشته باشند و بتوانند مسائل مذهبی خود را در این مکان مقدس دنبال کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.