آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آیین تجلیل از آتش نشانان کهریزک با حضور مدیر کل بحران استانداری تهران برگزار شد

 

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک؛«رحمتی»؛ مدیر کل بحران استانداری تهران؛ سطح عملکرد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کهریزک را مطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: اقدامات، تجهیزات و امکانات آتش نشانی کهریزک مورد رضایت ستاد مدیریت بحران استانداری تهران واقع شده  است که مجموعه این فعالیت ها رتبه بسیار چشمگیری را در میان آتش نشانی های استان تهران نصیب آتش نشانی شهر کهریزک کرده است.

مدیر کل بحران استانداری تهران در ادامه افزود: باتوجه به موقعیت خاص جغرافیایی شهر کهریزک و وجود معضلات بسیار، خوشبختانه امکانات و تجهیزات بسیار مناسبی در مرکز آتش نشانی وجود دارد که  این امکانات سخت افزاری بیشتر از سرانه جمعیتی شهر است که این امر حکایت از تدابیر مدیران شهر برای افزایش ایمنی در شهر محسوب می شود.

«رامین عربی»، شهردار کهریزک نیز در ادامه ضمن تبریک روز آتش نشان به نیروهای پرتلاش آتش نشانی شهر کهریزک؛ مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی را سوپاپ اطمینان شهر برشمرد و گفت: درصد قابل توجهی از شهروندان، آتش نشانی را یک واحد امدادی و خدمات رسان در زمان حادثه می شناسند در حالیکه رسالت و وظیفه اصلی نیروهای آتش نشانی علاوه بر ارائه خدمات در زمان حادثه و حریق، ارائه راهکارهای مناسب به شهروندان برای پیشگیری از وقوع حوادث است.

در ادامه این مراسم یک دستگاه خودروی سنگین اطفای حریق که به تازگی از سوی شهرداری خریداری و به تجهیزات آتش نشانی افزوده شده بود، رونمایی و آماده  بهره برداری شد.

شهردار کهریزک؛ خودروی سنگین اطفای حریق را یکی از جدیدترین ناوگان امدادی آتش نشانی عنوان کرد و گفت: تجهیز آتش نشانی کهریزک به این خودروی جدید، تاثیر بسزایی در افزایش خدمات کمی و کیفی اطفای حریق در زمان وقوع حوادث دارد.

در پایان مراسم با اعطای تندیس  و هدایا از زحمات و تلاش نیروهای آتش نشانی کهریزک تقدیر بعمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.