کمک های مالی در جشن عاطفه های پایتخت به ۹ میلیارد تومان رسید

به گزارش راگانیوز ، محمد هادی سیف  ایرنا افزود: امسال ۹میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان کمک های نقدی از ۲۰۶ پایگاه سطح شهر، یک هزار مدرسه و خیران جمع آوری شد که این میزان نسبت به سال گذشته بیش از سه برابر افزایش داشته است.
وی ادامه داد: کمک های نقدی جشن عاطفه ها سال گذشته ۳میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان بود که میان دانش آموزان مدارس محروم و مددجویان تحت پوشش توزیع شد.
سیف با بیان اینکه بیش از ۱۹هزار و ۵۲۹ نفر در طرح مشارکتی اکرام و محسنین از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند اظهار داشت: در بخش اکرام از کودکان یتیم و بی‌سرپرست حمایت می شود و بخش محسنین نیز از کودکانی که پدرشان از کار افتاده، زندانی و متارکه کرده‌اند حمایت می‌کند.
وی بیان کرد: از این تعداد شش هزار و ۳۲۴ نفر در طرح اکرام و ۱۳ هزار و ۲۰۵ نفر در طرح محسنین هستند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران تصریح کرد: در حال حاضر ۴هزار و ۵۲۳ دانش آموز ایتام، ۹هزار و ۲۸۲ دانش آموز محسنین، ۹۱۵ دانشجوی یتیم و ۷۰۵ دانشجوی محسنین از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.
وی به تعداد حامیان طرح اکرام و محسنین اشاره کرد و افزود: هم اکنون ۶۶ هزار و ۶۵۳ نفر خیر عضو طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران هستند که از این تعداد ۳۱ هزار و ۹۶۵ نفر از حامیان ایتام هستند.
سیف افزود: همچنین ۶۰۷ حامی به صورت مشترک از فرزندان ایتام و محسنین حمایت می‌کنند.
وی از حمایت خیران و حامیان قدردانی کرد و گفت: خیران و حامیان از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه ۳۳ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی خود در قالب طرح اکرام و محسنین کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.
به گفته سیف در حال حاضر ۱۱ هزار و ۳۳۴ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و یک هزار و ۹۳۳ دانشجو در حمایت کمیته امداد استان تهران است که از خدمات تحصیلی و آموزشی این نهاد بهره مند می شوند.

جشن اطفاه هاراگانیوزشهرریکمک مالی
نظرات (0)
Add Comment