کمک ۱۵ میلیارد ریالی خیرین به بهزیستی شهرری

به گزارش راگانیوز ، مینا رجایی اظهار داشت: کمک های خیرین شامل ۹ میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال غیر نقدی، سه میلیارد و ۶۳۴ میلیون ریال نقدی و مابقی نیز کمک های خدماتی را شامل می شود.
وی تصریح کرد: کمک های غیرنقدی بیشتر شامل مواد غذایی است که توسط شرکای اجتماعی بهزیستی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، ایران خودرو و شهرداری ها کمک شده است.
رجایی اضافه کرد: از آنجایی که جامعه هدف ما با مشکلات مالی زیادی مواجه است بیشتر کمک های نقدی نیز صرف درخواست های مالی، مشکلات درمانی، آموزشی، مسکن، مشکلات جانبی و کمک به مراکز بهزیستی می شود.
وی افزود: جذب کمک های نقدی در این مددت به نسبت سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشته که نشان از همتمردم در حمایت از خانوده های نیازمند را دارد.
رئیس اداره بهزیستی ری اظهار داشت: این نهاد حمایتی تلاش می کند از کمک خیرین در ایجاد اشتغال برای توانجویان، مددجویان و راه اندازی کارگاه های کوچک و زودبازده استفاده کند.
به گزارش ایرنا، ۱۸ هزار معلول نابینا، ذهنی، اعصاب و روان و ضایعه نخاعی، سه هزار زن سرپرست خانوار و ۲ هزار و ۵۰۰ سالمند زیر پوشش نهاد حمایتی و خدماتی بهزیستی شهرستان ری قرار دارند.

بهزیستیخیرینراگانیوزشهرری
نظرات (0)
Add Comment