کمیته های بزرگداشت ارتحال امام (ره) در شهرستان ری فعال شدند

به گزارش راگانیوز ، هدایت الله جمالی پور رو ز چهارشنبه در جلسه ستاد سی امین سالگرد مراسم ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان ری اظهار داشت: هر ساله قبل از برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) هماهنگی لازم برای اعزام و پشتیبانی از ستاد بزرگداشت انجام می شود.
وی افزود: امسال هم تمهیدات لازم برای برگزاری و پشتیبانی از مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل انجام می شود.
فرماندار ری بزگداشت ارتحال امام را بهترین فرصت برای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب بیان کرد و گفت: مردم به ویژه نسل امروز با وجود یادآوری و رشادت شهدا نسبت به پیشرفت و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف آگاه می شوند.
وی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با تحریم و فشار بر مردم قصد ضربه زدن به نظام را داشتند که هرگز موفق نشدند.
جمالی پور تصریح کرد: پیشرفت‌های امروز کشور در عرصه‌های مختلف علمی، فنی، ورزشی، فرهنگی و حوزه‌های گوناگون نشان داد که تحریم و فشارها هرگز مانع تلاش و توسعه کشور نشده است.
وی یادآور شد: امروز ملت ایران تاوان خودکفایی و پیشرفت خود را در عرصه‌های مختلف می‌دهد و مهمترین دلیل تحریم‌ها هم به خاطر ایستادگی ملت ایران است.
فرماندار ویژه شهرستان ری عنوان کرد: امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای مهمی از جمله عزت، استقلال، پیشرفت و خوداتکایی را برای کشور و ملت ایران به ارمغان آورد.
وی یادآور شد: زیرساخت‌های اصلی و مهم کشور پس از پیروزی انقلاب شکل گرفت و مردم به توانایی‌ها و ظرفیت‌های خود پی بردند، حال باید در برگذاری هر چه با شکوهتر مراسم بزرگداشت ارتحال امام تلاش کرد.

ایرنا

ارتحال امامبزرگداشتراگانیوزشهرری
نظرات (0)
Add Comment