کنگرلو به عنوان رئیس تبلیغات اسلامی شهرری معرفی شد

به گزارش راگانیوز ؛ حجت الاسلام والمسلمین علی کنگرلو؛ در مراسمی که با حضور حجج الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری و سید ناصرالدین نوری زاده مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولین و فعالان قرآنی ری برگزار شد، به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری معرفی شد.

کنگرلو پیش از این حدود ۵ سال ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر را بر عهده داشت.

در این مراسم همچنین از فعالیت های حجت الاسلام والمسلمین داود ضمیر رضوانی رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری تکریم به عمل آمد.

ضمیر رضوانی قرار است ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر را بر عهده بگیرد.

در پایان این مراسم حکم حجت الاسلام کنگرلو در خصوص ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری به وی ابلاغ و با اهداء لوح وهدایایی از حجت الاسلام رضوانی تقدیر به عمل آمد.

ضمیر رضوانی در سخنانی کوتاه به حاضرین در جلسه خیر مقدم گفت و افزود: با توجه به ظرفیت مذهبی که شهرری دارد امیدوارم حجت الاسلام کنگرلو موفقیت‌های خوبی در این منطقه کسب کند.

وی با بیان این‌که حجت الاسلام کنگرلو کارنامه موفقی در اسلامشهر داشته است، تصریح کرد: فضای شهرری مستعد و آماده برای کارهای فرهنگی است و رئیس جدید اداره با استفاده از تجارب پیشکسوتان این حوزه می‌تواند اقدامات موثری در این زمینه انجام بدهد.

ضمیر رضوانی گفت: من حدود چند ماه مسئولیت این اداره را برعهده داشتم و بنابه تشخیص مدیرکل از این به بعد در اداره تبلیغات اسلامشهر به فعالیت مشغول خواهم شد.

کنگرلو در پایان مراسم از حضور مدعوین تشکر کرد و اظهار داشت: با یاری و همکاری فرمانداری و سایر دستگاههای شهرستان ری تمام تلاش خود را برای ارتقای مجموعه و انجام ماموریت‌های محوله به‌کار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: از ظرفیت مبلغین، کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی، موسسات قرآنی، کانون‌های فرهنگی و تمام تشکل‌هایی که با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری دارند، برای ترویج تبلیغ دین استفاده خواهیم کرد.

کنگرلو با اشاره به بقاع متبرکه و ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی ری خاطرنشان کرد: ما نه تنها در تهران بلکه در کشور باید شهرری را به عنوان الگو معرفی کنیم.

افتاب ری

ارشادتبلیغاتتودیعشهرریمعارفه
نظرات (0)
Add Comment