گره گشایی از کار خلق عبادت است

به گزارش  راگانیوز به نقل ازروابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ری، محمداحسان تقی زاده تفریح، مسکن، پوشش مناسب، عبادت، زیارت، بخشش و گره گشایی را از عوامل آسایش بخش زندگی انسان ها دانست و تصریح کرد: امروز در دانشگاه بالغ بر 12هزار دانشجو داریم که می توانیم با همدلی یکدیگر از کار ان ها گره گشایی کنیم .

وی ضمن اشاره به این موضوع که عزت نفس دینی از کرامات ذاتی هر انسانی است اظهار داشت: همه ی ما باید تلاش کنیم تا عزت نفس خود را حفظ کرده و محتاج دیگران نباشیم .

وی با تاکید بر اینکه عزت نفس یکی از مولفه های زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا (س) است گفت: زندگی این 2 معصوم بزرگوار برای ما بهترین الگوی مناسب زندگی است .

تقی زاده با اشاره به بیانات رهبری در خصوص جایگاه بسیار مهم و اثرگذار خانواده اذعان داشت: اساس نظام عالم بر زوجیت قرار داده شده است و حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا(س)الگوی زوج های مسلمان هستند .

وی در پایان تصریح کرد: همان طور که برای عبور کشتی از گرداب حوادث همه افراد باید ناخدا را همراهی کنند، در دانشگاه نیز همه افراد باید با همدلی و همراهی یکدیگر در پیشبرد اهداف سهیم باشند .

آیین جشن میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) و حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر و روز مادر دقایقی پیش با حضور کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز ری برگزار شد .

ازاستخلقشهرریعبادتکارگرهگشایی
نظرات (0)
Add Comment