آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

گره گشایی از کار خلق عبادت است

به گزارش  راگانیوز به نقل ازروابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ری، محمداحسان تقی زاده تفریح، مسکن، پوشش مناسب، عبادت، زیارت، بخشش و گره گشایی را از عوامل آسایش بخش زندگی انسان ها دانست و تصریح کرد: امروز در دانشگاه بالغ بر 12هزار دانشجو داریم که می توانیم با همدلی یکدیگر از کار ان ها گره گشایی کنیم .

وی ضمن اشاره به این موضوع که عزت نفس دینی از کرامات ذاتی هر انسانی است اظهار داشت: همه ی ما باید تلاش کنیم تا عزت نفس خود را حفظ کرده و محتاج دیگران نباشیم .

وی با تاکید بر اینکه عزت نفس یکی از مولفه های زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا (س) است گفت: زندگی این 2 معصوم بزرگوار برای ما بهترین الگوی مناسب زندگی است .

تقی زاده با اشاره به بیانات رهبری در خصوص جایگاه بسیار مهم و اثرگذار خانواده اذعان داشت: اساس نظام عالم بر زوجیت قرار داده شده است و حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا(س)الگوی زوج های مسلمان هستند .

وی در پایان تصریح کرد: همان طور که برای عبور کشتی از گرداب حوادث همه افراد باید ناخدا را همراهی کنند، در دانشگاه نیز همه افراد باید با همدلی و همراهی یکدیگر در پیشبرد اهداف سهیم باشند .

آیین جشن میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) و حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر و روز مادر دقایقی پیش با حضور کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز ری برگزار شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.