یادواره شهدای شهر حسن آباد برگزار شد

 
به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کتابخانه های شهرستان ری،  کتابخانه و فرهنگسرای پیامبراعظم (ص) با همکاری پایگاه مقاومت حضرت معصومه (س) میزبان برگزاری یادواره شهدای شهر حسن آباد با حضور آشتیانی شهردار شهر و اعضای محترم شورای شهر و اشرفی رئیس شورای شهر و سرهنگ آرزومندی فرمانده ناحیه حضرت روح ا.. و جلالی معاون دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه سیدالشهدا استان تهران بودند.
برنامه با سخنرانی آشتیانی شهردار حسن آباد ری در زمینه هفته دفاع مقدس و لزوم برگزاری هر چه پربارتر یادواره شهدا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر حسن آباد آغاز گردید و همچنین از میزبانی کتابخانه و فرهنگسرای پیامبر اعظم (ص) تقدیر به عمل آوردند.
در ادامه از مادر شهید ابوالفضل خلیلی شهید روستای زیوان شهر حسن اباد که در مریوان به شهادت رسیدند تقدیر و قدردانی به عمل آمد.
سپس جلالی معاون دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه سیدالشهدا استان تهران به سخنرانی پرداختند و وجود چنین برنامه هایی را لازم و مفید بیان نمودند.
در انتها از نمایشگاه تصاویر شهدای شهر که در محل کتابخانه برگزار گردیده شده بود بازدید نمودند و از سرکار خانم ماه منیر کاظمی عضو کتابخانه پیامبراعظم(ص) به عنوان فرد برگزیده مسابقه نقاشی تصویر رهبری تقدیر به عمل آوردند.
حسن ابادریشهداشهرری
نظرات (0)
Add Comment