یادواره شهدای گمنام با مشارکت بنیاد شهر ری برگزار شد

به گزارش راگانیوز ، حضور حجت الاسلام یاری خانی رییس دانشگاه ، معاونین و اعضای هیأت رئیسه ،فرخی معاون فرهنگی بنیاد ری از جمله مسئولان حاضر در این یادواره بودند که با هدف بزرگداشت یاد و نام شهدا برگزار شد.

این مراسم با همت بسیج دانشجویی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران ری برگزار شد . رئیس دانشگاه آزاد یادگار امام، شهدا را الگوی حقیقی و معنوی عنوان کرد و افزود: احیای دین، احیای امر الهی و احیای ارزش های الهی رسالت شهدا بود که به آن پایبند بودند و با موفقیت رسالت خود را به سرانجام رساندند .

حجت الاسلام یاری خانی برگزاری یادواره شهدا و حضور دانشجویان را در این مراسم ها تجلیل از منزلت شهدا دانست و گفت : شهدا درس آموختگان عاشورا هستند که با ایثار و گذشت دراین راه قدم گذاشتند و به درجه شهادت نائل شدند .

یاری خانی گفت: امروز می بینیم شهدای مدافع حرم پیر و جوان با عشق وجودی و درک حقیقت معنوی قدم در این راه می گذارند و در مقابل دشمنان مقاومت و ایستادگی می کنند و شهدای گمنام آرمیده در این دانشگاه و همچنین شهدای مدافع حرم که روزی در این دانشگاه به  کسب علم و دانش مشغول بودند و آن را رها کردند و با ایثار و از جان گذشتگی در مقابل دشمنان ایستادند و شهید شدند و این افتخاری است برای ایران اسلامی که عزت و اقتدار نظام اسلامی به برکت شهدا است .

منبع: ایثار

شهداشهرریگمنام
نظرات (0)
Add Comment