یادگیری اثر بخش و ماندگار با ایجاد و خلق محیط آموزشی غنی شده امکان پذیر است

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، با حضور احسانی معاون آموزش ابتدایی، محمد بیگی رئیس دوره اول ابتدایی و جمعی از مسئولین اداره کل شهرستان های استان تهران، مدیر و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک ری سومین نمایشگاه دست سازه های نوآموزان و مربیان پیش دبستانی برگزار شد.

نصیری درآیین افتتاح این نمایشگاه ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) و خیر مقدم به میهمانان و مربیان مراکز پیش دبستانی اظهار داشت: براساس پژوهش ها و تحقیقات انجام گرفته در دنیا ایجاد و خلق محط آموزشی غنی شده و هدفمند در جهت یادگیری بهتر و دائمی نوآموزان بسیار موثر خواهد بود تا جایی که می تواند یادگیری را در بین آنان مادام العمر کند.

وی با اشاره به نقش اولیاء و مربیان در این امر افزود: مربیان باید نوآموزان را در این امر کمک کنند و به آنان راه و روش صحیح را آموزش دهند تا اثر بخشی یادگیری در آینده به ثمر بنشیند.

در ادامه شیرین ولی زاده معاون آموزش ابتدایی گزارش کاملی از برنامه ها و اقدامات انجام گرفته توسط این معاونت را ارائه داد و افزود: معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک ری با برگزاری 50ساعت دوره های آموزشی تخصصی ویژه مربیان و موسسین مراکز پیش دبستانی در زمینه های روانشناسی رشد، کودک و بازی های خلاق و همچنین برگزاری مسابقات بین مراکز پیش دبستانی سعی در بالا بردن و ارتقاء مهارت و توانمدی مربیان این مراکز نموده است.

وی در ادامه اظهار داشت: اجرای طرح های گنج های آسمانی، همراه آشنا، دوستی با کتاب و جشنواره بازی از دیگر برنامه های این معاونت می باشد.

شایان ذکر است 44 مرکز پیش دبستانی و 76 مربی و 1800  نوآموز در آموزش و پرورش ناحیه یک ری فعالیت دارند که در این نمایشگاه 28 مرکز شرکت داشته و دست ساخته های خود را که با استفاده وسایل ساده و حتی دور انداختنی بود به نمایش گذاشتند.

اموزشیشهرریمحیطیادگیری
نظرات (0)
Add Comment