یک هزارو 774 بی خانمان در منطقه 20 ساماندهی شدند

راگانیوزشهرری – معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 20 به ساماندهی یک هزار و 774 بی خانمان در 2 ماه گذشته در این منطقه اشاره کرد.

ˈحبیب الله غفوریˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به موقعیت مذهبی و تاریخی شهرری اظهار داشت: مدد سرای اضطراری منطقه 20 با عنوان باشگاه مثبت به مساحت 217 مترمربع هر شب پذیرای 50 آسیب دیده اجتماعی است.

وی به ساماندهی یک هزار و 774 بی خانمان در 2 ماه گذشته اشاره کرد و افزود: مددیاری، کنترل بیماری های خاص، واگیردار و روانی، کنترل رفاهی اجتماعی و ارائه خدمات بهداشتی، خدماتی و مشاوره ای از امکانات مددسرای باشگاه مثبت است که به منظور رفاه حال مددجویان در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی شناسایی و رفع نقاط بی دفاع شهری به ویژه در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) را از اولویت های مدیریت شهری منطقه 20 برشمرد و تصریح کرد: استقرار مددکارهای اجتماعی و اجرای طرح مددکار شهر در محدوده این حرم شریف تاثیر بسزایی بر ساماندهی آسیب د یدگان اجتماعی در این محدوده داشته است.

غفوری افزود: از ابتدای سال تا کنون 438 کودک کار و خیابان نیز ساماندهی شده اند و تحت آموزش های تحصیلی، مهارتی، مشاوره و مددکاری به همراه خانواده قرار گرفته اند.

13آبانآتشکده ریآموزش و پرورش کهریزکباقرشهربخشداری کهریزکبهشت زهرابهشتیبی خانمانجمالی پورجنوب تهرانحسن آبادحضرت عبدالعظیم (ع)خبری جنوب تهراندولت آبادراگاراگانیوزریری باستانری نشینسعید استاد فرجشهردارشهردار باقرشهرشهردار منطقه 20شهردار کهریزکشهرداریشهرداری باقرشهرشهرداری شهرریشهرداری کهریزکشهرریشهرستان ریشورآبادشورای اسلامی باقرشهرشورای اسلامی کهریزکعربیعطر سیبفرماندار ریفرماندار ویژه شهرستان ریفرمانداری شهرستان ریقله گبریمعاون شهردارمنطقه 20ناحیهنازی آبادپالایشگاه تهرانچشمه علیکتانبافکهریزک
نظرات (0)
Add Comment