آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

یک هزارو 774 بی خانمان در منطقه 20 ساماندهی شدند

راگانیوزشهرری – معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 20 به ساماندهی یک هزار و 774 بی خانمان در 2 ماه گذشته در این منطقه اشاره کرد.

ˈحبیب الله غفوریˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به موقعیت مذهبی و تاریخی شهرری اظهار داشت: مدد سرای اضطراری منطقه 20 با عنوان باشگاه مثبت به مساحت 217 مترمربع هر شب پذیرای 50 آسیب دیده اجتماعی است.

وی به ساماندهی یک هزار و 774 بی خانمان در 2 ماه گذشته اشاره کرد و افزود: مددیاری، کنترل بیماری های خاص، واگیردار و روانی، کنترل رفاهی اجتماعی و ارائه خدمات بهداشتی، خدماتی و مشاوره ای از امکانات مددسرای باشگاه مثبت است که به منظور رفاه حال مددجویان در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی شناسایی و رفع نقاط بی دفاع شهری به ویژه در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) را از اولویت های مدیریت شهری منطقه 20 برشمرد و تصریح کرد: استقرار مددکارهای اجتماعی و اجرای طرح مددکار شهر در محدوده این حرم شریف تاثیر بسزایی بر ساماندهی آسیب د یدگان اجتماعی در این محدوده داشته است.

غفوری افزود: از ابتدای سال تا کنون 438 کودک کار و خیابان نیز ساماندهی شده اند و تحت آموزش های تحصیلی، مهارتی، مشاوره و مددکاری به همراه خانواده قرار گرفته اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.