۱۰۰ بوستان در منطقه ۲۰ تهران احداث شده است

به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی شهردار منطقه ۲۰ تهران در جمع ائمه جماعات این منطقه اظهار داشت:طی ۱۰ سال گذشته در منطقه ۲۰ تهران بیش از ۱۰۰بوستان  احداث شده و در حال حاضر با دارا بودن ۱۷۳ بوستان، شاهد رشد ۶۱ درصدی هستیم.

وی به احداث و بهره برداری مجموعه های ورزشی در سال های اخیر در این منطقه اشاره کرد و گفت: با ساخت بیش از ۲۰  مجموعه ورزشی که شاخص ترین آن، مجموعه جانبازان بوده است، احداث مجموعه های ورزشی در منطقه۲۰، رشد ۵۰۰ درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه امسال بیشترین سهم برای اجرای تعهدات فرهنگی و کمک به مساجد انجام شده است، آماده سازی بیش از ۱۳۶ مدرسه در آستانه سال تحصیلی جدید و اجرای عملیات ساخت دو مسجد جدید را از جمله اقدامات فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران ضمن گرامیداشت تقارن سومین نشست فصلی روحانیون با هفته گرامیداشت وحدت و ولادت فرخنده حضرت رسول اکرم (ص) گفت: در راستای اجرای سیاست ها و رویکردهای اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، نگاه مسجد محوری و توجه به توسعه امورفرهنگی و رسیدگی به امور دینی و مذهبی و برای بهبود کیفیت زندگی مردم در ابعاد مادی و معنوی، به تعامل و حمایت جامعه روحانیت نیازمندیم.

شهردار منطقه ۲۰ تهران با اشاره به اجرای پروژه های مهم عمران شهری در این منطقه گفت: فاز اول مجموعه فرهنگی برج طغرل به عنوان بزرگترین مجموعه فرهنگی این منطقه تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی به بهره برداری ایستگاه مترو دولت آباد در خط شش مترو تهران تا پایان سال جاری اشاره کرد و افزود: سهولت دسترسی زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در دستور کار شهرداری تهران است و به همین منظور، خط شش مترو به طول شش کیلومتر و با چهار ایستگاه از دولت آباد تا ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با صرف هزینه ۱۰ میلیارد ریالی احداث و تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

احداثبوستانشهرری
نظرات (0)
Add Comment