۱۰ طرح برق رسانی در شهرستان ری به بهره برداری رسید

به گزرش راگانیوز ؛مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان ری روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از طرح اصلاح و بهینه فیدر ۲۰ کیلو ولت فیروزآباد ری گفت: این طرح با اعتبار یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال در جهت اصلاح و بهینه سازی شبکه برق منطقه از ابتدای سه راه تقی آباد تا پل فیروزآباد به طول ۱۰ کیلومتر به بهره برداری رسید.

داود رحیمی ادامه داد: ۹۰ برقکار حرفه ای این منطقه در قالب ۱۸ اکیپ در اجرای این طرح جهادی نقش داشته اند که طی آن پایه های فرسوده جمع آوری و پایه های جدید نصب شد.
رحیمی اظهار داشت: تعویض کنسول، مقره و رفع سیم پارگی در راستای کاهش خاموشی های گذرا، پایداری شبکه با هدف کاهش تلفات و افزایش رضایت مشترکان از مهمترین اهداف این طرح است.
وی در خصوص سایر طرح های برق رسانی گفت: تعویض تابلو فشار ضعیف و ۲۰ کیلو ولت پست ولی آباد با اعتبار یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال، تعویض کابل فرسوده فیدر صنیع حد فاصل شبکه هوایی تا پست زمینی با اعتبار یک میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال و اصلاح شبکه کوچه سترگ با اعتبار یک میلیارد و ۲۱۸ میلیون ریال نیز به بهره برداری رسید.
رحیمی اضافه کرد: تامین برق تعاونی مسکن حضرت عبدالعظیم(ع) با اعتبار یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال، تامین برق مجتمع یارمان با اعتبار یک میلیارد و ۹۲ میلیون ریال، تعویض کابل ۲ کیلو ولت پست زمینی ملت ۲ با اعتبار ۶۱۲ میلیون ریال و تامین روشنایی خیابان مجتمع بهاران با اعتبار ۶۳۷ میلیون ریال، کاهش باربست زمینی دولت آباد و رفع ضعف ولتاژ خیابان بابک از جمله دیگر طرح هاست.
به گزارش ایرنا، دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت شهادت شهید محمد علی رجایی و شهید محمد جواد باهنر رییس جمهوری و نخست وزیر (در هشتم شهریور ۱۳۶۰) هفته دولت نامگذاری شده است.
فرماندار ری پیش تر از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۸۴ طرح عمرانی، درمانی، آموزشی و خدماتی با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۷۳ میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی، استانی، تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داده بود.

ایرنا

برقراگانیوزشهرری
نظرات (0)
Add Comment