۱۱ درصد مدارس شهرری فرسوده است

به گزارش راگانیوز ؛ علی یزدان پناه روز دوشنبه در حاشیه بهره برداری از یک طرح آموزشی در شهرری اظهار داشت: تخریب و بازسازی مدارس فرسوده شهرری برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار در زمان حوادث طبیعی باید در دستور کار قرار گیرد.
وی اوقافی و واگذاری بودن مدارس شهرری را بزرگترین سد در جهت تخریب مدارس عنوان کرد و افزود: نداشتن سند مالکیت مدارس، اجازه تخریب و نوسازی را به آموزش و پرورش نمی دهد.
یزدان پناه در ادامه با بیان اینکه ۱۳ مدرسه شهرری عمر بین ۳۰ تا ۳۸ سال دارند، عنوان کرد: مدارس قدیمی فاقد امکانات نوین آموزشی از جمله آزمایشگاه و گارگاه هستند.
وی با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون چهار مدرسه در شهرری به طور کامل تخریب و بازسازی شده است، اظهار داشت: ۱۵ درصد مدارس شهرستان ری عمر بین ۲۳ سال تا ۲۹ سال دارند و مابقی مدارس نوساز می باشند.
شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.
آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان ری(شهرری) دارای ۱۱۵ مدرسه در مقطع ابتدای، متوسطه اول و دوم است که ۴۶ هزار و ۷۰۰ دانش آموز در این ناحیه مشغول تحصیل هستند.

خیرسازراگانیوزشهرریفرسودهمدرسه
نظرات (0)
Add Comment