۱۳ گروه جهادی به مناطق محروم استان تهران اعزام می شوند

به گزارش راگانیوز ، اسماعیل حشمتی روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان تهران در مجتمع آفتاب شهرری افزود: این گروه ها متشکل از ۷۰ بسیجی جهادگر از دوم شهریور ماه به مدت ۱۲ روز به مناطق محروم استان تهران اعزام می شوند.
وی تصریح کرد: ۲۹ هزار دانشجو از ۲۹۸ هزار دانشجوی استان، عضو بسیج هستند که در اجرای فعالیت های جهادی نقش مهمی دارند.
حشمتی ادامه داد: گروه های جهادی فعالیت در بخش های عمرانی و ترویجی را بر عهده دارند، که مناسب سازی مساجد و مدارس، ارائه خدمات آموزشی در حوزه های دامداری و کشاورزی از جمله این فعالیت ها محسوب می شود.
وی عنوان کرد: آموزش های فرهنگی از جمله توانمند کردن زنان روستایی در بحث اشتغال و بهداشت، آموزش های ویژه برای آمادگی ورود دانش آموزان و نوجوانان روستایی به جامعه از مهمترین اقدامات بانوان دانشجوی بسیجی در اردوهای جهادی است.
حشمتی یادآور شد: بسیج دانشجویی با اجرای انواع اردوهای خط امام(ره)، راهیان نور، نشست های معرفتی و تشکیلاتی، بازدید های علمی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و بازدید از اماکن تاریخی به دنبال بصیرت افزایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آماده سازی دانشجویان برای قبول انواع مسئولیت های اجتماعی است.
وی کمک به حل چالش های نظام اسلامی و تربیت نیروی انقلابی را از مهمترین اهداف بسیج دانشجویی عنوان کرد و افزود: این نهاد خدمتگذار با سه رویکرد اساسی ارتقای سطح دانش دانشجویان، ایجاد گرایش دانشجویان به اولویت های کشور و ایجاد رفتار صحیح اجتماعی در میان دانشجویان به دنبال رسیدن به اهداف والای خود است.
حشمتی در ادامه به کودتای تاریخی ۲۸ مردادماه ۱۳۳۲ اشاره و گفت: دشمنان ایران به ویژه آمریکا از گذشته تا به امروز همواره به دنبال منافع خود و به غارت بردن سرمایه های کشور به روش های مختلف است.
وی گفت: آمریکایی ها با ایجاد شکاف میان آیت الله کاشانی و مصدق، زمینه کودتای ۲۸ مرداد را فراهم کردند و امروز نیز سعی دارند با لغو یک جانبه برجام، بین ملت و دولت شکاف ایجاد کنند.

ایرنا

جهادیشهرریمحرومگروه
نظرات (0)
Add Comment