۱۵۰۰ دانش آموز قرآنی در شهرری با هم به رقابت پرداختند

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی اظهار داشت: به منظور نهادینه شدن فعالیت‌های مذهبی و ارزشی در مدارس، مسابقه قرآن، عترت و نماز با حضور هزار و ۵۰۰ نفر از برگزیدگان قرآنی در حال برگزاری است.

مسلمی با اشاره به اینکه بخشی از فعالیت های فرهنگی مدیریت شهری منطقه ۲۰ تهران در مدارس و ویژه دانش آموزان اجرا می شود، افزود: این برنامه با مشارکت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در مدرسه شاهد لاله ها ی منطقه ۲۰ تهران اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی، تفریحی و فوق برنامه ای برای دانش آموزان شرکت کننده در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: برپایی غرفه های فرهنگی، آموزشی در زمینه های  اوریگامی، نسیم بهشت و مصباح الهدی با محوریت دل نوشته ای به امام رضا (ع) و حضرت عبدالعظیم (ع)، آیه های زندگی با محوریت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، ورزشی، آسمان آبی زمین پاک و تفکیک پسماند از دیگر برنامه های جانبی مسابقه قرآنی است.

بر اساس این گزارش، مسابقه قرآن، عترت و نماز در ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه از ساعت هشت صبح الی ۱۷ در مدرسه شاهد لاله ها واقع در ناحیه چهار منطقه ۲۰ ویژه هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان برگزار می شود.

شهرریقرانیمسابقات
نظرات (0)
Add Comment