۱۶۶ کارگاه حجاری در شهرک صنعتی شمس آباد ری مستقر شد

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، صابر پرنیان در این باره اظهار داشت: حجاران با آمیختن هنر و صنعت موجب ارزش افزایی بالایی می شوند و ساماندهی این صنف علاوه بر کاهش هزینه های تولید کنندگان باعث توسعه کسب و کار می شود.

وی تصریح کرد: این ساماندهی بر اساس مدل اقتصادی توسعه خوشه کسب و کار انجام می شود و بر این اساس تمام فعالیت های تکمیل کننده و ارزش افزای صنوف مورد بررسی و حمایت قرار می گیرند.
پرنیان با اشاره به اینکه فعالیت های مختلفی برای توسعه کسب و کار حجاران در شهرک صنعتی شمس آباد برنامه ریزی شده است، عنوان کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای مهارت فعالان این صنف، تهیه مواد اولیه بصورت کلی برای کاهش هزینه های تولید و تأمین پایدار مواد اولیه از جمله این فعالیت ها است.
وی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران به دنبال توسعه بازار داخلی و خارجی، اخذ سفارش های تولید بصورت کلی و توزیع آن در بین فعالان صنف حجاران است.
پرنیان بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در راستای ماموریت توسعه خوشه های کسب و کار و فعالیت های شبکه‌ ای در قالب ضوابط و دستورالعمل های اجرایی از حجاران حمایت مالی و معنوی نیز می ‌کند.
شهرک صنعتی شمس آباد با ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار مساحت به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در ۳۵ کیلومتری جاده تهران ـ قم بعد از مرقد مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

راگانیوزشهرریشهرک صنتی
نظرات (0)
Add Comment