۱۶ آذر آغاز حرکت دانشجویان علیه استکبار است

 به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری “هدایت الله جمالی پور” معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری در آیین گرامیداشت روز دانشجو که با حضور معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، فریدون رحیم زاده مدیر کل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رشید جعفرپور مسئول فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عامری رئیس دانشگاه پیام نور شهرری، مهاجرانی رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی، شخصیت های علمی، مدیران شهرستان و جمعی از دانشجویان در بقعه امام زاده عبدالله شهرری و بر سر مزار شهدای دانشجوی ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ برگزار شد اظهار داشت:  روز دانشجو فرصتی است برای اینکه دانشجویان قدر کسانی که برای استقلال و توسعه علمی و سیاسی این کشور زحمت کشیدند را بدانند و راه آنان را ادامه بدهند.
جمالی پور در ادامه افزود: جمهوری اسلامی با عزت، تلاش، مجاهدت و مقاومت توانسته بر همه مشکلات فائق آید و به عنوان یک قدرت مهم و بزرگ منطقه در عرصه های گوناگون نقش آفرینی کند.
وی هدف از حضور بر سر مزار شهدای عزیز دانشجو را تجدید پیمان و میثاق با آنها دانست و افزود: سنگ بنای مقاومت و مجاهدتی را که این شهیدان بزرگوار گذاشتند باید با وحدت و همدلی حفظ و صیانت کرد.
فرماندار شهرستان ری با اذعان به اینکه مردم ایران هرجایی که با وحدت و انسجام در کنار هم بودند توانستند بر تمام مشکلات پیروز شوند، اضافه کرد: چنانچه در مقابل یکدیگر صف آرایی نموده و روحیه وحدت و انسجام را حفظ نکنیم، سود آن عاید دشمنان نظام خواهد شد.
وی تصریح نمود: راه پیروزی نظام حفظ وحدت و انسجام ملی است.
جمالی پور با اشاره به اینکه دولت ، برآمده از ملت است و در کنار قوه قضائیه و مجلس اجزای تشکیل دهنده  نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: دشمن در صدد ایجاد تفرقه و تقابل بین اجزای تشکیل دهنده نظام است تا سرمایه های ملی کشور را از بین ببرد.
وی با اشاره به این سخن رئیس جمهور در جمع دانشجویان که “همه نیازمند نقد و نشان دادن راهکار جدید در راستای توسعه کشورهستند” ، افزود: باید مسیر تعالی و توسعه کشور را با نقد منصفانه و ایجاد راهکار موثر هموار کرد.
جمالی پور تصریح کرد: هر گونه رفتاری که برای نظام و دولت ایجاد موانع کند بازی در زمین دشمن خواهد بود.
معاون استاندار تهران با اشاره به این مهم که جنگ نرمی که امروزه از آن یاد می شود به معنای این است که دشمن در درون کشور تمام اهداف و برنامه های خود را اجرا کند، افزود: ایجاد اختلاف و دوگانگی و هدر دادن سرمایه های نظام از طرح های شوم دشمنان نظام است.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص همدلی و همزبانی افزود: رمز توسعه پایدار کشور همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است
فرماندار شهرستان ری در پایان تاکید کرد: دانشجویان ضمن اینکه باید زبان نقاد منصفانه خود را حفظ کنند لازم است به ایجاد وحدت و انسجام ملی کمک  نمایند.

روز دانشجوشهرریفرماندار
نظرات (0)
Add Comment