۶۰ درصد هزینه های شهرداری منطقه ۲۰ صرف نگهداشت شهر می شود

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، فرهاد افشار اظهار داشت: هم اکنون طرح نگهداشت شهر در قالب لکه گیری، رفت و روب، فضای سبز و لایروبی انهار به صورت مستمر در حال اجراست.

وی با بیان اینکه پیمانکاران ملزم به ارائه بهترین خدمات به شهروندان هستند، یادآور شد: رفع مشکلات محله ها، حس تعلق شهروندان به محل زندگی را تقویت می کند.
افشار با اشاره به اینکه چرخش توسعه شهرری همگام با شهر تهران نیست، افزود: در سنوات گذشته برنامه ای برای توسعه وجود نداشته و نگاه به ری فقط در حوزه نگهداشت آن بوده است.
وی افزود: چشمه علی، دژ رشکان و باغ ظهیر از پتانسیل های مهم شهرداری منطقه ۲۰ محسوب می شود که می تواند محور برنامه های توسعه ای قرار گیرد.
افشار رونق کسب و کار، نگاه توسعه ای و تبدیل شهرری به قطب گردشگری، زیارتی و سیاحتی را به عنوان رویکرد برنامه های اجرایی مدیریت شهری منطقه ۲۰ عنوان کرد.
وی ادامه داد: ری می تواند اقتصاد تهران را متحول کند و به مقصد سفر گردشگران تبدیل شود ،البته مشروط بر اینکه در قالب برنامه های قابل اجرا از پتانسیل های این شهر استفاده شود.
شهردار منطقه ۲۰ گفت: مدیریت ترافیک درون محلات و استفاده از شریان های بزرگراهی برای سفر گردشگران و زائران، رعایت سرانه ها در صدور مجوزهای ساخت و ساز، شناسایی پتانسیل های منطقه و جذب سرمایه گذار از نکات مورد توجه است که باید در دستور کار قرار گیرد.
منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

راگانیوزشهردارشهرری
نظرات (0)
Add Comment