۹۰ شهید مدافع حرم استان تهران متعلق به شهرری است

به گزارش راگانیوز ، صفوی با اشاره به اینکه مراسم پلاک کوبی و نامگذاری این معبر با حضور خانواده این شهید و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، افزود: از ۳۸۰ شهید مدافع حرم استان تهران، ۹۰ شهید آن به شهرری اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه نامگذاری معابر بنا بر درخواست خانواده های معظم شهدا و نظر شورایاران منطقه و با هماهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران و اخذ مصوبه از شورای اسلامی شهر تهران انجام می شود، افزود: با تلاش های به عمل آمده و به منظور پرآوازه کردن نام شهدا در سطح شهر و محلات، تاکنون معابر زیادی به نام شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نامگذاری شده است.

شهردار منطقه ۲۰ زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را از مهمترین اولویت های مدیریت شهری برشمرد و یادآور شد: هر سال بخشی از ویژه برنامه های فرهنگی این مجموعه با محوریت تکریم خانواده معزز شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا می شود تا از بهره معنوی و برکت نام و یاد شهدا برخوردار شویم.

بر اساس این گزارش شهید مدافع حرم، علی امرائی متولد سال ۶۴ بوده و در سال ۹۴ در درعای سوریه به فیض شهادت نائل شده است.

سید احمد صفوی اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، خیابان نگارستان یکم غربی—شرقی به عنوان اولین معبر منطقه ۲۰ تهران، به نام شهیدعلی امرائی از شهدای مدافع حرم مزین شد.

حرمشهداشهرریمدافع
نظرات (0)
Add Comment