۹۸ درصد انبار‌های شهرستان ری دارای مجوز هستند

به گزارش راگانیوز ؛ ۹۸ درصد انبار‌های شهرستان ری دارای مجوز هستندحسین افشار نماینده اتحادیه انبار داران شهرستان ری گفت: ۹۶ تا ۹۸ درصد انبارها در شهرستان ری مجوز دارند و پروانه کسب آنها صادر شده است. حدود ۶۰۰ انبار در شهرستان ری تحت پوشش ما هستند که همگی مجوز دارند و یک سری از انبارها بابت مسائل مربوط به دارایی و شرکایشان در حین دریافت مجوز هستند.

وی درباره احتمال احتکار کالا در انبارهای شهرستن ری گفت: ما در روزهای یک شنبه و سه شنبه به همراه ماموران شهرداری، بخشداری، و وزارت صنعت و معدت و تجارت(صمت) و نیروی انتظامی به بازدید انبارها می رویم و تا کنون مشکلی را از این بابت پیدا نکردیم. ما تا الان در بازرسی هایمان به موردی برخورد نکرده ایم که احتکار انجام شده باشد و ما بخواهیم گزارش تخلف دهیم.

افشار ادامه داد: ما امانت دار هستیم و وظیفه داریم کالاها را تا هر زمانی که بخواهیم انبار کنیم.

حسن بیگی رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران بزرگ نیز در ادامه صحبت های افشار گفت: مواد غذایی  شرایط خاص دارد و بقیه کالاها شرایط دیگر خود را دارند.

وی ادامه داد: افراد در انبارها نمی توانند کالاها را تا هر زمانی که بخواهند نگهداری کنند و باید همه موجودی کالاها در انبارهای نگهداری شونده و توسط انبارداران و سوله داران اعلام موجودی شوند تا در زمان لازم کالاها از انبارها خارج شوند و به چرخه توزیع در بازار برگردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
انبارراگانیوزشهرریمجاز
نظرات (0)
Add Comment