۹ هزار تماشاگر از اکران فیلم‌های جشنواره فجر در شهرری استقبال کردند

 

به گزارش راگانیوز ؛ امیرحسین قاسمی، با اشاره به میزبانی راگا در اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: ۲ سالن فعال این سینما در این روزها کاملاً درگیر جشنواره بود، سالن ۱ به‌ صورت رسمی و سالن ۲ در سانس‌های فوق‌العاده همه‌روزه ۳ اکران داشت که در مجموع ۳۳ فیلم در این ایام به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به استقبال مردمی از فیلم‌های جشنواره فجر بیان کرد: استقبال نسبت به سال گذشته بی‌نظیر بود و توانستیم در این مدت پذیرای ۹ نفر از علاقه‌مندان در این مجموعه سینمایی باشیم و اغلب فیلم‌های پربیننده براساس اخبار و تبلیغات خوبی که انجام‌ شده بود استقبال داشت.

سرپرست پردیس سینمایی راگا ادامه داد: در برخی روزها حتی مجبور بودیم بعضی از مواقع سانس اضافه هم در نظر بگیریم، به ‌طوری‌که چندین سانس فوق‌العاده هم اکران داشتیم و عصرها در سانس پایانی معمولاً استقبال خوبی از سینما در این منطقه اتفاق می‌افتد به طوری که ما مجبور به افزودن جایگاه تماشاگران می‌شدیم.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه هیچ سینمایی به ‌جز راگا در این منطقه وجود ندارد حتی از شهرستان‌های استان تهران و خود استان نیز ما در این ایام استقبال داشتیم.

سرپرست پردیس سینمایی راگا با اشاره به حضور عوامل فیلم‌ها در این پردیس سینمایی خاطرنشان کرد: در برخی روزهای جشنواره حضور عوامل مؤثر فیلم‌ها را در مجموعه شاهد بودیم که می‌توان به حضور تهیه‌کننده و کارگردان فیلم ایده اصلی و تهیه‌کننده و کارگردان فیلم‌های ماجرای نیمروز و زهرمار اشاره کرد.

راگاراگانیوزسینماشهرری
نظرات (0)
Add Comment