​ تقدیر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری از راهداران

 

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل و رانندگان و راهداری، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری با اهداء شاخه گل این مناسبت را به راهداران تبریک گفت.

فرشاد اسکندری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری در این خصوص گفت: صبح امروز مصادف با ۲۶ آذر ماه همزمان با فرارسیدن هفته حمل و نقل و رانندگان و راهداری، دکتر جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری به اتفاق هیئت همراه با اهداء شاخه گل به راهداران از زحمات و تلاش شبانه روزی راهداران غیور و زحمتکش قدردانی نمود.

در ادامه این مراسم فرماندار با اهداء لوح تقدیر از زحمات فرشاد اسکندری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری در امر خدمت رسانی به هموطنان تجلیل نمود.

متن تقدیرنامه بدین شرح است:

برادرگرامی جناب آقای اسکندری

رئیس محترم اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری

با سلام و احترام

۲۶ آذر ماه در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز ملی حمل و نقل نامگذاری شده است، این نامگذاری فرصتی است برای بررسی عملکرد مدیران و کارکنان حوزه حمل و نقل و نیز تجلیل از زحمات و خدمات خادمان این حوزه مهم، ضمن تبریک این روز خجسته خدمت جنابعالی و همکاران محترم، لازم می دانم به مصداق حدیث شریف (( من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق)) از زحمات جنابعالی و همکاران محترم در خدمت رسانی به مردم در این حوزه تقدیر و تشکر نمایم.

توفیق شما و همکاران محترم را در انجام وظایف و پیشبرد برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت دارم.

با​ آرزوی توفیق الهی

هدایت اله جمالی پور

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری

تجلیلحمل و نقلراهدارانشهرریفرماندار
نظرات (0)
Add Comment