‌اجرای طرح پیوند دانش‌آموزان با مسجد در ‌استان تهران موفقیت آمیز بود

به گزارش راگانیوز ، سردار علی نصیری بعدازظهر امروز در همایش تبیین برنامه‌های سال 95 سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران‌ با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ و بسیج دانش‌آموزی بر اجرای برنامه‌های مدون و تاثیرگذار فرهنگی در این حوزه تاکید کرد.

وی دانش‌آموزان را اصلی‌ترین مخاطبان تهدیدات نرم دشمن دانست و گفت: امروز برای مقابله با تهدیدات فرهنگی، برای دانش‌آموزان که جامعه بزرگ هدف را تشکیل می‌دهند باید برنامه‌های ویژه‌ای عرضه کنیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با تاکید بر ظرفیت‌های بالای بسیج دانش ‌آموزی خاطر نشان کرد: باید به بسیج دانش‌آموزی توجه ویژه داشته باشیم چرا که این نسل قرار است در آینده کشور نقش داشته باشد، اگر این نسل به درستی آموزش نبیند و تربیت نشود در آینده کشور نقش منفی خواهد گذاشت اما اگر بتواند مانند نسل اول انقلاب با فرهنگ انقلاب عجین شود برای آینده کشور می‌تواند تاثیرات به سزایی داشته باشد.

وی افزود: ما یک بسته آماده در آموزش و پرورش داریم که همان دانش‌آموزان هستند که باید آن‌ها را با بسیج محلات گره بزنیم و فعالیت‌های شجره طیبه بسیج را به گونه‌ای دنبال کنیم که آنان به درستی با این مجموعه مقدس آشنا شده و خود را جزوی از این شجره طیبه بدانند.

‌سردار نصیری افزود: طرح پیوند دانش‌آموزان با مسجد را در برخی شهرستان ها اجرا کرده‌ایم که بسیار مثبت و خوب بوده است، ائمه جماعات هم با آموزش و پرورش ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند و توانسته‌اند دانش‌آموزان را به مسجد متصل کنند، به گونه‌ای که حیات مساجد مانند حیات مدرسه شلوغ و پر از جمعیت دانش‌آموزی شده است.

وی عنوان کرد: بخش اعتقادی و تربیتی این چنین شکل می‌گیرد ما به‌دنبال اعداد و ارقام نیستیم نگاه ما و خروجی نگاه ما پیوند زدن مسجد با مدرسه است سال 95 برنامه‌ریزی‌ها و برگزاری جلسات باید دارای ویژگی های خاص باشد تا این مسیر را تکمیل کنیم فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانش آموزی برای من از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تاکید من بر موضوع فرهنگی است و برای انتخاب فرماندهان این حوزه حساسیت بالایی دارم.

انتهای پیام/2462/ش30

بسیجشهرری
نظرات (0)
Add Comment