110 پروژه شهرستان ری در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش راگانیوز ، هدایت‌اله جمالی‌پور بعدازظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه شهرستان ری با تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با اشاره به نقش اصحاب رسانه در راستای تحقق مطالبات مردم اظهار داشت: با حضور پویا و فعال اصحاب رسانه مسائل و مشکلات مردم رفع می‌شود و این حضور در عرصه‌های مختلف راهگشاست.

وی پوشش جامع و کامل سفر رئیس جمهور و ایجاد فضاسازی مناسب را مصداقی از حضور پویا و فعال اصحاب رسانه دانست و تاکید کرد: این حضور ثمرات خوبی را برای مردم ری به ارمغان آورد.

معاون استاندار تهران با اشاره به تلاش جهادی مدیران شهرستان ری عنوان کرد: در سال 94 و علی‌رغم تنگناهای دولت و شرایط سخت اقتصادی آن به همت مدیران دلسوز و پرتلاش شهرستان ری پروژه‌های موثر و ثمربخشی در شهرستان ری به ثمر رسیده است.

تشریح 110 پروژه شهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان این‌که در سال جاری 110 پروژه با صرف اعتباری بالغ بر 2 هزار و 600 میلیارد ریال به بار نشسته است، به تشریح این پروژه‌ها پرداخت.

وی بیان داشت: در میان 110 پروژه شهرستان ری، هفت پروژه در حوزه عمران شهری، 52 پروژه در حوزه عمران روستایی، 10 پروژه آموزشی، پنج پروژه در زمینه محیط زیست و منابع طبیعی، دو پروژه حمل و نقل عومی، چهار پروژه در حوزه کشاورزی، هفت پروژه در زمینه بهداشت و درمان، 10 پروژه در حوزه آبرسانی و … برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

جمالی‌پور در ادامه ابراز امیدواری کرد با بهره‌برداری این پروژه‌ها در دهه مبارک فجر بخشی از مشکلات شهرستان ری سامان داده شود و در خدمت مردم این خطه باشد.

به گزارش فارس, شهرستان ری با قدمتی بالغ بر 7 هزار سال، از شمال به شهرستان تهران، از جنوب به شهرستان قم، از شرق به شهرستان ورامین و شهرستان پاکدشت، از غرب به شهرستان‌‌های اسلامشهر و رباط کریم محدود می‌شود.

 

افتتاحدهه فجرریشهرریفرماندار
نظرات (0)
Add Comment