115 کلاس درس در شهرستان ری آماده اسکان مسافران نوروزی است

به گزارش راگانیوز ،  امیر مصیب رحیم زاده روز یکشنبه در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ری در سال 96، اظهار کرد: امکانات رفاهی و بهداشتی این مدارس رصد و بازرسی شده است و این مدارس با تمامی استاندردهای لازم مهیای استقبال از مسافران است.

وی به ظرفیت های گردشگری ری نیز اشاره کرد و گفت: این شهرستان با وجود 2 حرم مقدس و بقعه های متبرکه زیاد یکی از مقصدهای گردشگری در ایام نوروز محسوب می شود که در این راستا ستاد اجرایی خدمات سفر از ماه های گذشته آماده استقبال از مهمانان نوروزی است.
وی تصریح کرد: سه جلسه ستاد اجرایی خدمات سفربا 75 مصوبه تشکیل شده است که 80 درصد این مصوبات اجرایی شده است.
وی عنوان کرد: هم اکنون پایگاه های امداد و نجات در محورهای مواصلاتی این شهرستان به همراه هفت پایگاه اطلاع رسانی در میدان ساعی، برج طغرل، عوارضی جاده قم و اطراف حرم عبدالعطیم(ع) مستقر شده اند.
رحیم زاده از برگزاری تور گردشگری در این شهرستان نیز در ایام نوروز خبر داد و گفت: این تور گردشگری با همکاری شهرداری منطقه 20 با 20 دستگاه اتوبوس، مهمانان نوروزی را به نقاط دیدنی و گردشگری ری می رسانند.
وی افزود: برنامه استقبال از مسافران نوروزی نیز در روز دوم عید برگزار می شود که در این روز مسئولان این شهرستان با گل و شیرینی از مسافران استقبال می کنند.
وی از چاپ 15 هزار نقشه گردشگری خبر داد و گفت: این نقشه مکان های تاریخی و گردشگری ری را به خوبی نمایش می دهد که در ایام نوروز در بین مسافران توزیع خواهد شد.
رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ری گفت: 20 گشت مشترک بازرسی هم در این ایام بر رستوران ها و اصناف توزیع مواد خوراکی نظارت خواهند کرد.

ایرنا

اسکانراگانیوزشهرری
نظرات (0)
Add Comment