12 فروردین طلیعه‌ای برای تحقق آرمان‌های اسلام ناب محمدی(ص) در جهان شد

به گزارش راگانیوز  به‌نقل از روابط‌عمومی بخشداری قلعه‌نو، ایمان قربانی با صدور پیامی فرا رسیدن 12 فروردین ماه؛ سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به‌عنوان عید خجسته ملی و انقلابی به ملت بزرگ ایران تبریک گفت و از آمادگی دستگاه‌‌های اجرایی بخش در سال جدید برای اجرایی کردن رهنمودهای رهبر معظم اقدام مدظله العالی در عرصه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خبر داد.

وی در این پیام عنوان کرد: یوم‌الله 12 فروردین یادآور خلق حماسه سیاسی بزرگی به دست ملت قهرمان، متدین و ولایت‌‌مدار ایران برای استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

بخشدار قلعه‌نو بیان داشت: روزی که به عنوان یکی از بزرگترین و ماندگارترین اعیاد خجسته ملی و انقلابی ملت در تاریخ پرافتخار ایران ثبت و طلیعه‌ای که سرآغاز و منشأ حرکتی نوین برای تحقق آرمان‌های اسلام ناب محمدی(ص) در جهان شد و بلوغ فکری و سیاسی ملت سرافراز ایران را به منصه ظهور رساند.

وی تاکید کرد: مردم آگاه و هوشیار ایران با انتخاب نظام جمهوری اسلامی به عنوان الگوی حکومتی و نظام سیاسی کشور، که بر اصول و مبانی تعالیم مکتب‌ رهایی‌بخش اسلام و مردم‌سالاری دینی تکیه دارد، الگویی جامع، کارآمد و برخوردار از ظرفیت‌های بالنده و مطمئن برای اداره جوامع بشری را به جهانیان ارائه کردند.

قربانی گفت: ملت همیشه در صحنه میهن اسلامی با شرکت در همه‌پرسی و با مشارکت حداکثری خود در روزهای آغازین انقلاب، قدرت و توان خود را به دنیا نشان دادند و با عزم و اراده استوار خود در مقابل تمامی توطئه‌های زورگویان جهان تا به امروز ایستاده‌ و به رغم دشمنی‌های استکبارگران روز به روز به پیشرفت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی دست یافته‌اند.

وی ادامه داد: اکنون نیز همراه و همگام با دولت تدبیر و امید و همدل با برنامه‌های دولتمردان نظام جمهوری اسلامی قله‌های توسعه، آبادانی و پیشرفت کشور را سرافرازانه فتح خواهند کرد.

بخشدار قلعه‌نو در پایان تصریح کرد: اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن این روز بزرگ به همه ملت بزرگوار ایران اسلامی به ویژه مردم متدین و انقلابی بخش قلعه‌نو و شهرستان ری و با اتکال به درگاه ایزد منان و با تأسی به رهنمودهای ولایی مقام معظم رهبری، آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان را برای تحقق شعار سال 1395 در عرصه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اعلام کرده و همیاری، همکاری و همفکری آحاد مختلف مردم بخش قلعه‌نو را در این امر بسیار مهم خواستارم.

تبریکشهرریقلعه نوپیام
نظرات (0)
Add Comment